La campanya “Cooperatives, la millor suma”, premi a la millor campanya integrada en el certamen Publifestival

València, 20-05-2022.- La campanya de comunicació “Cooperatives, la millor suma”, dissenyada per la cooperativa alacantina Makinacción per a la Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana (Concoval), ha rebut el premi a la millor estratègia de campanya integrada en la XVI edició del certamen Publifestival, celebrat esta setmana a Madrid.

Makinacción es va emportar dos premis en el certamen pel seu treball amb el cooperativisme valencià. A més de la campanya feta per a Concoval, es va reconéixer la campanya “Vivercopedia” com a millor aportació al desenvolupament de la marca en Branded Content realitzada per a la Cooperativa de Viver.

La campanya ‘Cooperatives, la millor suma’ divulga i visibilitza els valors cooperatius, la seua riquesa i diversitat, no només des de l’extens univers transmèdia de continguts i accions de la campanya, sinó des de la pròpia metodologia utilitzada per al seu desenvolupament a través de la intercooperación, la co-creació, la innovació, la sostenibilitat i l’obertura a la participació de la ciutadania en totes les seues peces.

Vivercoopedia” recull les paraules de l’agricultura a través dels llauradors de la zona, que expliquen el seu quefer diari a través d’un lèxic ric, històric i molt variat.

La cooperativa ha sigut reconeguda, a més, pel seu treball dels Quaderns del Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere, de la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament d’Alacant, que li ha valgut el premi a la millor execució en màrqueting directe i promocional.